مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-25سياسي

فرهنگ مقاومت در دوران دفاع مقدس به جهان عرضه شد


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برکات نظام و انقلاب اسلامی در دفاع مقدس تبلور یافت، گفت: فرهنگ مقاومت در دوران دفاع مقدس به جهان عرضه شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین صادق نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز گیلان، جان احمد آقایی معاون پیشگیری از وقوع از جرم دادگستری و دیگر مسؤولان دستگاه قضایی گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز در دفتر سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با وی دیدار کردند.

برکات جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس تبلور یافت  فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه وحدت و هم افزایش خوبی میان دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی در استان وجود دارد، اظهار کرد: دستگاه قضایی بازوی محکم جمهوری اسلامی است و در این مدت قوه قضاییه اقدامات ارزشمندی را در کشور انجام داده که قابل تقدیر می باشد.

سردار پاسدار محمد عبدالله پور با اشاره به حضور شهدا و فرماندهان گرانقدر گیلانی در دوران دفاع مقدس، گفت: بدون شک یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس باید همیشه گرامی داشته شده  و در این راه جهاد تبیین بسیار مهم است که باید در جامعه نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مقاومت در دوران دفاع مقدس به جهان عرضه شد

فرهنگ مقاومت در دوران دفاع مقدس به جهان عرضه شد