مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-16اقتصادي

2 هزار متر مربع از اراضی ملی لنگرود رفع تصرف شد


فرمانده انتظامی لنگرود از رفع تصرف 2 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از 4 میلیارد 500 میلیون ریال در یکی از روستاهای شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ حمیدرضا سرخوش پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی لنگرود با اشاره به فعالیت های پلیس در راستای امنیت جامعه و حفظ بیت المال اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و پلیس در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

  وی به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای شهر اطاقور شهرستان لنگرود و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

  به گفته فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود، در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، متهم 2 هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم خاردار و پرچین محصور کرده است.

  سرخوش پور با اشاره به معرفی متهم 47 ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی بیان کرد: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع، کلیه آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار متر مربع از اراضی ملی لنگرود رفع تصرف شد

2 هزار متر مربع از اراضی ملی لنگرود رفع تصرف شد