مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:552023-09-26بين الملل

تأثیر عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با عربستان بر موضوع فلسطین


با توجه به برنامه های ولیعهد عربستان برای ارتقای موقعیت کشورش، از کارت فلسطین برای کسب امتیاز از آمریکا و رژیم صهیونیستی استفاده می کند.

وی امیدوار است رژیم صهیونیستی به یکی از بازیگران غرب آسیا تبدیل شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: هم زمان با برگزاری اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، خبرنگار فاکس نیوز با ولیعهد عربستان مصاحبه ای انجام داد که با توجه به اهمیت مطالب مطرح شده در آن گفت وگو، این مصاحبه نیز در کنار پوشش سخنرانی رهبران کشورهای دنیا در نشست 2023 سازمان ملل متحد، در سرتیتر اخبار رسانه ها قرار گرفت.

در این نشست ولیعهد سعودی عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی را دور از دسترس ندانست و گفت، سیاست عادی سازی روابط مبتنی بر برنامه ای که دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا ارائه کرده، است.

بن سلمان مدعی شد، در مسیر عادی سازی روابط آرمان فلسطین برای عربستان بسیار مهم است و در این راستا مذاکرات خوبی شکل گرفته که امید می رود به نتیجه دست یابد و زندگی را برای فلسطینیان آسان تر کند.

نکته مهم آن که بن سلمان تحقق عادی سازی روابط ریاض با تل آویو را بزرگترین توافق تاریخی از زمان جنگ سرد دانست و گفت، پس از این اتفاق عربستان بدون درنظر گرفتن اینکه چه کسی رژیم صهیونیستی را اداره می کند، روابطش را اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با عربستان بر موضوع فلسطین

تأثیر عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با عربستان بر موضوع فلسطین