مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-10ورزشي

مقصر اتفاقات بازی سپاهان - الاتحاد مشخص شد


بازبینی اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد نشان می دهد ناظر AFC به برداشتن موانع تردد داور برای بررسی VAR تاکید داشته اما سپاهانی ها با سهل انگاری یک اتفاق ساده را به مشکلی بزرگ تبدیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با تصمیم ناظر AFC لغو شد تا تصمیم گیری در خصوص این موضوع به جلسه کمیته اجرایی لیگ قهرمانان 2023 آسیا بازگردد.

این در حالی است که مکان برگزاری بازی در نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران مورد تأیید قبلی قرار گرفته بود.

مهر در گزارشی جزییات کامل این اتفاق را تشریح کرده است؛ جلسه هماهنگی بدون مشکل و تذکر برگزار شد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار می شود که طبق آیین نامه مسابقات یک روز قبل از هر مسابقه در مرحله گروهی نشستی بین مسئولان AFC، نمایندگان دو تیم و همچنین افسران امنیتی و اجرایی فدراسیون فوتبال کشور میزبان برگزار می شود.

در این جلسه در خصوص جزییات نحوه برگزاری و حتی محل قرارگیری تماشاگران در ورزشگاه ها بحث و بررسی می شود.

محل قرارگیری نیروهای آمبولانس، آتش نشانی و حتی دوربین های فیلمبرداری نیز ارزیابی شد تا مسابقه سپاهان و الاتحاد عربستان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر اتفاقات بازی سپاهان - الاتحاد مشخص شد

مقصر اتفاقات بازی سپاهان - الاتحاد مشخص شد