مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 20:502023-10-07سياسي

ایران در صدر رتبه بندی علمی جهان


صبح امروز 15 مهر ماه، رویداد هفته علم جمهوری اسلامی ایران و عراق در هتل پردیسان مشهد برگزار شد در این رویداد بزرگ نمایندگان 25 دانشگاه عراق حضور یافتند که بیانگر همکاری و ارتباط گسترده علمی بین دو کشور است.

- ایسنا/خراسان رضوی صبح امروز 15 مهر ماه، رویداد هفته علم جمهوری اسلامی ایران و عراق در هتل پردیسان مشهد برگزار شد در این رویداد بزرگ نمایندگان 25 دانشگاه عراق حضور یافتند که بیانگر همکاری و ارتباط گسترده علمی بین دو کشور است.

طی رویداد هفته علم جمهوری اسلامی ایران و عراق، استاد ذوالحل الاسدی از دانشگاه الزهرا کربلا در گفت وگو با ایسنا درباره جایگاه علمی دانشگاه های ایران در جهان اظهار کرد: به نظر من جایگاه علمی دانشگاه های ایران بسیار بالاست و در رتبه بندی های مختلف علمی جهان در صدر رتبه بندی قرار دارد.

وی در مورد همکاری بین دانشگاه های ایران و عراق بیان کرد: اساتید و دانشجویان فرهیخته در دانشگاه های معروف ایران و عراق فرصت خوبی برای همکاری بیشتر و گسترده دارند.

ذوالحل الاسدی در خصوص تاثیر اشتراکات فرهنگی بر پیشرفت تحقیقات علمی و دانشگاهی گفت: همانطور که می دانید فعالیت های فرهنگی بین دو کشور از سال ها قبل پابرجاست و به دلیل اشتراکات فرهنگی بین ایران و عراق معتقدم که این اشتراکات فرصتی برای روابط علمی و فعالیت های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در صدر رتبه بندی علمی جهان

ایران در صدر رتبه بندی علمی جهان