مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-21سياسي

نمایشگاه آثار سوگواره سلسله طلایی در قم افتتاح شد


نمایشگاه آثار منتخب نخستین سوگواره ملی «سلسله طلایی» با موضوع امام حسین(ع) در دو گالری «بهفام» و «سرو» آغاز به کار کرد.

- ایسنا/قم نمایشگاه آثار منتخب نخستین سوگواره ملی سلسله طلایی با موضوع امام حسین(ع) در دو گالری بهفام و سرو آغاز به کار کرد.

هادی گل محمدی، محسن مقدادی، محمد مهدی نوری، ابراهیم سلیمانی، وحید سلیمانی، مجید ایرانی، اسدالله فقیهی، صالح خلیلی، حسین شیری، وحید بهرامی، روح الله مولوی و علی حبیبی از جمله هنرمندانی بودند که در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه حضور داشتند.

علی سلطانی دبیر اجرایی نخستین سوگواره سلسله طلایی در حاشیه برپایی این نمایشگاه، اظهار کرد: این سوگواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مؤسسه هنری بهفام و انتشارات اعلایی با هدف مشارکت هنرمندان در تولید آثار فاخر با موضوع ائمه معصومین(ع) برای کودکان با شعار من حسین(ع) را دوست دارم اعلام فراخوان شد.

وی از ارسال 650 اثر از 190 هنرمند از 20 استان به دبیرخانه این سوگواره خبر داد و گفت: در مجموع، 112 اثر منتخب شامل 28 اثر تصویرسازی و 14 اثر داستانی در گالری بهفام و 70 اثر تایپوگرافی در گالری سرو به نمایش درآمده است.

دبیر اجرایی نخستین سوگواره سلسله طلایی افزود: آثار این سوگواره توسط هیئت محترم داوران متشکل از محمد مهدی نوری ، محمد حسین صلواتیان ، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه آثار سوگواره سلسله طلایی در قم افتتاح شد

نمایشگاه آثار سوگواره سلسله طلایی در قم افتتاح شد