مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:412023-10-05سياسي

وزیر کشور: نباید سود «ته لنجی» به جیب چند تاجر تهرانی برود


نباید چند تاجر در تهران و جاهای دیگر از کالاهای همراه ملوان سود ببرند و به کسانی که در اصل این کار قرار دارند سود کمی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در کارگروه مبادلات مرزی در استانداری بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری 15 سال است به موضوع اقتصاد دریامحور تأکید می کنند و این مهم باید در کشور جایگاه خود را داشته باشد.

از این مزایا آنگونه که باید استفاده نشده و استان هایی که در جوار دریا هستند از جمله بوشهر باید حداکثر استفاده از اقتصاد دریامحور را داشته باشد و ابعاد فعال نشده اقتصاد دریامحور را فعال کند.

وی اضافه کرد: درست نیست استانی در کنار دریا باشد و سهمش از دریا ناچیز و در حد واردات کالای همراه ملوان باشد؛ انتظار می رود در استانی با سابقه طولانی اقتصادی در تجارت، در زنجیره ارزش راهبردی، مسائل حوزه دریا به صورت خوب و قوی دیده شود.

وحیدی با بیان اینکه تجارت تنها منحصر به کشتی های چند هزار تنی نیست و بخشی از آن می تواند در شناورهای سنتی باشد،گفت: دولت به دنبال این است اقتصاد ملوان و فعالان این حوزه بهبود پیدا کند و لنج داران و ملوانان و مغازه داران به خوبی دیده شوند و گردشگری نیز برای ارتقاء معیشت مرزنشینان تقویت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: نباید سود «ته لنجی» به جیب چند تاجر تهرانی برود

وزیر کشور: نباید سود «ته لنجی» به جیب چند تاجر تهرانی برود