مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-22سياسي

دیوان سالاری؛ پدیده ای شوم در توسعه گردشگری


معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه دیوان سالاری گذشته که هنوز هم در برخی سازمان ها وجود دارد مثل یک پدیده شوم مشکلاتی جدی ایجاد کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی طلوعی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، اظهار کرد: مازندران در حوزه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، استان پیشتاز کشور است.

وی افزود: این استان به عنوان قطب گردشگری کشور  می تواند با اصلاح ساختار معیوب سازمانی و حرکت و مدیریت جمعی به اهداف مدنظر در این حوزه برسد.

معاون وزیر میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه مدیریت ارشد استان مازندران بیشتر مسائل توسعه ای استان را با درک درست و مناسب از جایگاه گردشگری در مسیری درست قرار دارد،گفت: اگر این روند ادامه یابد و مسائل موجود مرتفع شود، با اقدامات صورت گرفته در آینده نزدیک اتفاقات مبارکی در این بخش رقم خواهد خورد.

طلوعی با اشاره به برخی قوانین دست پاگیر و کاغذبازی های اداری بیان کرد: دیوان سالاری گذشته که هنوز هم در برخی سازمان ها وجود دارد مثل یک پدیده شوم مشکلاتی جدی ایجاد کرده و استمرار این فرایند،  توسعه گردشگری در کشور و مازندران را مختل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان سالاری؛ پدیده ای شوم در توسعه گردشگری

دیوان سالاری؛ پدیده ای شوم در توسعه گردشگری