مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-01سياسي

آیین واگذاری زمین به 540 خانوار در طرح جوانی جمعیت


با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری 540 خانوار در طرح جوانی جمعیت ماده 4 صاحب زمین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مراد علی پیوند امروز یکشنبه در آیین واگذاری زمین به 540 خانوار ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند تنها موضوعی که شب ها باعث می شود خواب به چشمان ما نیاید موضوع جمعیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در طی چند دهه عمر انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی داشتیم، تحریم شدیم، توطئه ها و فتنه ها علیه ما تدارک دیده شد اما هیچگاه رهبری چنین صحبتی نداشتند که در موضوع جمعیت فرمودند وقتی به موضوع جمعیت فکر می کنم خوابم نمی برد که این گفته ایشان بیانگر موضوع مهم و حساس جمعیت است .

وی بیان کرد:سیاست غلط فرزند کمتر زندگی بهتر دهه 60 و 70 اعمال و ادامه داشت و موجب کاهش  جمعیت کشور شد اما مقام معظم رهبری که کشتی بان انقلاب هستند یک دهه ای است که در موضوع جمعیت هشدار می دهند.

پیوند با بیان اینکه طی یکی دو سال اخیر به موضوع جمعیت و جوانی جمعیت پرداخته شد و تسهیلات خوبی نیز از سوی دولت در نظر گرفته شد، گفت: روز گذشته وزیر بهداشت اعلام کرد که نرخ کاهش ناباروری در کشور تقریبا متوقف شده که خبر بسیار خوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین واگذاری زمین به 540 خانوار در طرح جوانی جمعیت

آیین واگذاری زمین به 540 خانوار در طرح جوانی جمعیت