مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-17سياسي

ظرفیت رسانه ها در جهاد تبیین مورد توجه باشد


نباید از ظرفیت رسانه ها در جهاد تبیین غافل شد و برنامه‎ ریزی در این حوزه حائز اهمیت است.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: نباید از ظرفیت رسانه ها در جهاد تبیین غافل شد و برنامه‎ ریزی در این حوزه حائز اهمیت است.

احمد ذوالقدر ظهر امروز (25 مهرماه) در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با تاکید بر اینکه خدمت به مردم موضوعی است که نباید در شهرستان فراموش شود، عنوان کرد: در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم باید همه دستگاه های اجرایی از امکانات و توان خود در این زمینه استفاده کنند.

وی با توضیح اینکه همه مسئولان اداری باید به تذکرات داده شده درخصوص ارائه گزارش ها توجه لازم را داشته باشند، اضافه کرد: گزارش هایی که در جلسات ارائه می شود باید به صورت مصداقی بوده و همچنین گزارش کارها باید همراه با مستندات به دبیرخانه قرارگاه ارسال شود.

ذوالقدر با تاکید بر ضرورت داشتن خلاقیت و انجام کارهای جدید در حوزه جهاد تبیین، افزود: می توان از ابزارهایی نظیر تئاتر، فیلم، کلیپ و سخنران خوب در حوزه جهاد تبیین استفاده کرد.

وی با تاکید بر ضرورت غافل نشدن از رسانه در جهاد تبیین، متذکر شد: در حال حاضر دشمنان کشور ما با بهره گیری از ظرفیت رسانه بر علیه کشورمان فعالیت بسیار چشمگیر و گسترده ای دارند که با توجه به همین موضوع باید تمام مسائل روز به صورت درست برای جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت رسانه ها در جهاد تبیین مورد توجه باشد

ظرفیت رسانه ها در جهاد تبیین مورد توجه باشد