مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-14سياسي

رییس دانشگاه آزاد دهدشت منصوب شد


با حضور معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج، رییس دانشگاه آزاد دهدشت منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، جلسه تکریم و معارفه سرپرستان جدید و قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با حضور معاونت هماهنگی و برنامه ریزی  دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد ، مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان، هیات رییسه  واحد و جمعی از هیات علمی و کارکنان واحد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام یوسف عمرانی نژاد با اشاره به گوشه ای از کارهای انجام گرفته در واحد دهدشت در زمان تصدی مسئولست خود اظهار کرد: در شروع مسئولیت اینجانب تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در این واحد دانشگاهی حدود 950 دانشجو بوده و اکنون به حدود 2500 دانشجو افزایش پیدا کرده اند.

رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت افزود: ازطرف دیگر به منظور کسب درآمدهای غیر شهریه ای و تحقق سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش درآمدهای غیر شهریه ای به کشت گندم ،ذرت و گل رز روی آوردیم و در این زمینه درآمد قابل قبولی عاید دانشگاه شد.

  در ادامه این مراسم حمیدرضا صدیق نژاد، ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان در معرفی وی به عنوان  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، به بیان برنامه های خود برای اداره واحد دهدشت پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد دهدشت منصوب شد

رییس دانشگاه آزاد دهدشت منصوب شد