مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-11سياسي

البرز مهیای انتخابات می شود


براساس جدول زمانبندی ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور، فرایند تشکیل هیأت های اجرایی با حضور هیات های نظارت، حوزه های انتخابیه تابعه استان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه اصلی و 5 حوزه فرعی شهرستان و 7 حوزه فرعی بخش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان البرز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به آغاز فرآیند تشکیل هیات های اجرایی حوزه های انتخابیه، بر اهمیت و ضرورت اِشراف مجریان انتخابات به قوانین و مقررات موضوعه تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن تبیین اهمیت دو انتخابات مهم طی سال جاری، از نحوه تشکیل هیات های اجرایی انتخابات خبر داد و گفت: دستور تشکیل هیات های اجرایی برای استان ها از مورخه 13 مهرماه لغایت 19 مهرماه به مدت یک هفته متوالی وصول و هیات های اجرایی حوزه های انتخابیه تابعه با جدیدت از همان ساعات اولیه روز اول پیگیری و در دستور کار ستاد انتخابات و فرمانداری ها و بخشداری های مستقل قرار گرفت.

رییس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به نقش مردم در این رویداد مهم، عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار را از برگزیدگان مردمی و مورد اعتماد قلمداد کرد و افزود: نمایندگان فرماندار، بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز مهیای انتخابات می شود

البرز مهیای انتخابات می شود