مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-04اجتماعي

ناپایداری های جوی در قم/ کارگاه های عمرانی فعالیت خود را متوقف کنند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، گفت: بر اثر وزش باد شدید و ناپایداری هوا بهتر است فعالیت های عمرانی داخل شهر طی امروز و فردا تعطیل شوند.

- ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، گفت: بر اثر وزش باد شدید و ناپایداری هوا بهتر است فعالیت های عمرانی داخل شهر طی امروز و فردا تعطیل شوند.

محمدحسین بازگیر با اشاره به آلودگی هوای شهر مقدس قم، طی سخنانی گفت: متأسفانه بر اثر وزش باد شدید و ناپایداری هوا، شاخص کیفیت هوا در شهر قم به علت ذرات آلاینده معلق pm10 در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به جهت وزش باد از شمال غرب استان، یکی از مهمترین عوامل آلاینده کنونی هوای شهر قم را نابسامانی کارگاه ها و فعالیت های عمرانی داخل شهر دانست و گفت: برای کاهش شدت آلایندگی، بهتر است این فعالیت های عمرانی طی امروز و فردا تعطیل شوند.

بازگیر همچنین بر ضرورت ساماندهی و آبپاشی محوطه کارگاه های عمرانی سطح شهر قم تأکید کرد و گفت: در این شرایط افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان و مبتلایان به آسم و زنان باردار باید از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب کنند.

هم چنین مرکز بهداشت قم در اطلاعیه ای با هشدار نسبت به وضعیت هوا، تاکید کرده است؛ با توجه به وضعیت هوای قم، بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری های جوی در قم/ کارگاه های عمرانی فعالیت خود را متوقف کنند

ناپایداری های جوی در قم/ کارگاه های عمرانی فعالیت خود را متوقف کنند