مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-12اقتصادي

لزوم افزایش کشت دیم گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری


مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: افزایش بهره برداری از ظرفیت های کشاورزی چهارمحال و بختیاری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است برای مثال باید برنامه افزایش کشت دیم گیاهان دارویی در این استان پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهراد پاکار صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از ظرفیت های بسیاری برخوردار است همچنین نقش بسزایی در تولید کشور ایفا می کند و بیش از یک میلیون و 700 هزار تن تولید بخش کشاورزی به این استان تعلق دارد.

مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به وجود بیش از 80 هزار بهره بردار بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: این استان در بخش کشاورزی به ویژه در حوزه تولید خوراک آبزیان، قارچ خوراکی، گوشت قرمز، بادام، گردو و .

نسبت به سایر استان های کشور پیشتاز است.

وی افزود: افزایش بهره برداری از ظرفیت های کشاورزی چهارمحال و بختیاری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است برای مثال باید برنامه افزایش کشت دیم گیاهان دارویی در این استان پیگیری شود.

پاکار عنوان کرد: طرح های نیمه تمامی در توسعه باغات اراضی شیب دار چهارمحال و بختیاری وجود دارد که لازم است با همت مسئولان اداره کل جهادکشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش کشت دیم گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری

لزوم افزایش کشت دیم گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری