مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-04اجتماعي

هشدار باد و باران در پایتخت؛ از اتراق کنار رودخانه ها خودداری کنید


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به هشدار باد و باران در پایتخت از شهروندان درخواست کرد که از اتراق کنار رودخانه های پهنه شمالی تهران و رودخانه کن خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار زرد هواشناسی و ستاد بحران گفت: از عصر چهارشنبه 12 مهرماه تا روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی در بخش های شمالی تهران به ویژه ارتفاعات، افزایش ابرناکی و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

بشیری افزود: در این وضعیت احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و جاری شدن روان آب وجود دارد لذا از شهروندان درخواست می شود از اتراق کنار رودخانه ها و مسیل ها از جمله رودخانه های پهنه شمالی تهران و رودخانه کن خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران از مردم تقاضا کرد: ضمن احتیاط در عبور و مرور، از پارک خودرو در حاشیه ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال خودداری کرده و در نواحی مرتفع مانند داربست ها، بالابرها و ساختمان های بلند مستقر نشوند؛ همچنین ضمن اطمینان از استحکام سازه های موقت در فعالیت های عمرانی احتیاط کافی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار باد و باران در پایتخت؛ از اتراق کنار رودخانه ها خودداری کنید

هشدار باد و باران در پایتخت؛ از اتراق کنار رودخانه ها خودداری کنید