مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-14دانش

پایگاه اجتماعی و علمی تان را در انتخاب همسر دخیل نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدمحمود انوشه، روانشناس و مدرس دانشگاه شامگاه بیستم مهرماه در آیین اختتامیه گردهمایی مستعدان و نخبگان استان تهران در مجتمع شهدای سلامت مشهد گفت: - انوشه با تاکید براینکه در انتخاب همسر هرگز نباید پایگاه اجتماعی و علمی را دخیل کرد، گفت: هرچه بر سر دختران و پسران ما آمده، از همین اشتباه سرچشمه می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سیدمحمود انوشه، روانشناس و مدرس دانشگاه شامگاه بیستم مهرماه در آیین اختتامیه گردهمایی مستعدان و نخبگان استان تهران در مجتمع شهدای سلامت مشهد گفت: دانستن اینکه چقدر باید دانست، اغاز یادگیری و دانستن اینکه چه چیز باید دانست، اغاز بصیرت، اندیشه و خرد است.

 وی با انتقاد از اینکه در جامعه ما ندانستن، فقط یک قدم اما دانستن های نادرست، دارد هزار قدم ما را به انحراف می کشاند، افزود: به عبارت دیگر انچه از تربیت و مدیریت می دانیم به مراتب خطرناکتر از ندانسته هایمان است؛ انسان ها نادان به دنیا می آیند اما در اثر اموزش اشتباه، نادان تر می شوند.

  چالش های امروز قابل حل است اگر غم دیروز و اضطراب فردا را به آن اضافه نکنیم/ فرمول دنیا این است که رهایش کنید به سمتتان می آید این روانشناس، افسردگی را بمعنای آوردن غم دیروز و اضطراب فردا به امروز معرفی و تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه اجتماعی و علمی تان را در انتخاب همسر دخیل نکنید

پایگاه اجتماعی و علمی تان را در انتخاب همسر دخیل نکنید