مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-06اقتصادي

فناوران برای تکمیل زنجیره صنعت بیوتکنولوژی دعوت به همکاری شدند


از سوی ستاد توسعه زیست فناوری چالشی برای توسعه سنتز ژن به عنوان تکمیل کننده زنجیره فناوری های مورد استفاده در صنعت بیوتکنولوژی کشور برگزار می شوذ.

- از سوی ستاد توسعه زیست فناوری چالشی برای توسعه سنتز ژن به عنوان تکمیل کننده زنجیره فناوری های مورد استفاده در صنعت بیوتکنولوژی کشور برگزار می شوذ.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر سنتز ژن در کشور یک فناوری راهبردی محسوب می شود که در تکمیل زنجیره فناوری های مورد استفاده در صنعت بیوتکنولوژی کشور، نقش کلیدی خواهد داشت؛ از این رو ستاد توسعه زیست فناوری به عنوان متولی توسعه فناوری های زیستی در کشور در نظر دارد جهت توسعه فناوری های راهبردی زیستی در ایران، چالش فناورانه سنتز ژن در کشور را اجرا کند.

بدین منظور از صاحبان ایده، محققان، فناوران و شرکت های دانش بنیان و فناور کشور دعوت می شود تا طرح های خود را با توجه به شرح نیازمندی و الزامات مطرح شده از طریق سایت innoten.

ir ارسال کنند.

زیست فناوری با چشم اندازی که به سرعت در حال تحول است، عصر جدیدی را در حوزه زیست مهندسی آغاز کرده که یکی از نقاط کلیدی آن، فناوری سنتز ژن است.

مهارت متصل کردن تک به تک نوکلئوتیدها برای تولید پلی نوکلئوتیدها، این امکان را در اختیار پژوهشگران و صنعتگران قرار می دهد که اندازه و ترکیب رشته های DNA را کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوران برای تکمیل زنجیره صنعت بیوتکنولوژی دعوت به همکاری شدند

فناوران برای تکمیل زنجیره صنعت بیوتکنولوژی دعوت به همکاری شدند