مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-12سياسي

حوادث افتخارآفرین دنیا نتیجه مکتب شهداست


رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، گفت: هر حادثه ای افتخارآفرین که در دنیا می بینیم نتیجه مکتب شهدا است و امروز هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی توسط رزمندگان تربیت شده مکتب حاج قاسم و مجاهدان مقاومت فرو ریخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در آیین آغاز سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه ها، موسسات و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که با حضور رییس جمهور در شهر شیراز برگزار شد، ضمن تکریم یاد شهدای دانشجو، اظهار داشت: شهدای دانشجو در اوج سختی های عجیب و محدودیت حرکت کردند.

رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها ادامه داد: هر حادثه ای افتخارآفرین که در دنیا می بینیم نتیجه مکتب شهدا است و امروز هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی توسط رزمندگان تربیت شده مکتب حاج قاسم و مجاهدان مقاومت فرو ریخته است.

  وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، بیان کرد: امروز کودک کشی رسمی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با مجوز و سکوت قدرت های بین المللی رخ می دهد، بنابراین اگر قوی نباشیم و توانمند نشویم دشمنان از اجرای نقشه های شوم خود دریغ نخواهند کرد.

رستمی با تأکید بر اینکه عظمت انقلاب اسلامی ایران اکنون در دنیا نمایان است و جهانیان نگران ورود ایران در جنگ کنونی فلسطین و اسراییل هستند، افزود: رهبر مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث افتخارآفرین دنیا نتیجه مکتب شهداست

حوادث افتخارآفرین دنیا نتیجه مکتب شهداست