مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 19:352023-10-22دانش

برای جذب و نگهداشت نخبگان باید جذابیت ایجاد کرد


رییس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی با بیان این که تولید علم در هر حوزه ای برای بنیاد نخبگان ارزشمند بوده و نگاه بنیاد نخبگان به تمامی دانشگاه ها یکسان و یکپارچه است، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی با بیان این که تولید علم در هر حوزه ای برای بنیاد نخبگان ارزشمند بوده و نگاه بنیاد نخبگان به تمامی دانشگاه ها یکسان و یکپارچه است،گفت: برای جذب و نگهداشت نخبگان باید جذابیت ایجاد کرد.

یوسف زندی در دیدار با مدیران حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: نگاه بنیاد نخبگان به تمامی دانشگاه ها به صورت یکسان است و از نظر ما فعالیت علمی و پژوهشی در تمامی دانشگاه ها و واحدهای آموزشی استان دارای ارزش بوده و قابل حمایت و پشتیبانی است.

وی ادامه داد: بخشی نگری در حوزه علم و دانش پذیرفتنی نیست و باید یک نگاه همه جانبه به این حوزه داشت تا بتوان از تمامی ظرفیت ها و توانمندی ها به نفع کشور و توسعه آن بهره برد.

وی با بیان این که این بنیاد در حال حاضر در مسیر تحول قرار دارد، خاطرنشان کرد: بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری، نخبگان جزو ارکان پیشرفت کشور هستند، بنابراین باید برای حمایت همه جانبه از آن ها همگان بسیج شوند و برای جذب و نگهداشت نخبگان جذابیت ایجاد کرده و زمینه های حمایت را بیش از پیش تبیین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جذب و نگهداشت نخبگان باید جذابیت ایجاد کرد

برای جذب و نگهداشت نخبگان باید جذابیت ایجاد کرد