مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:352023-09-25ورزشي

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان: دوست دارم امسال با سپاهان به حق خودم برسم


بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: دوست دارم امسال به حق خودم برسم، فوق العاده کار کنم و برای سپاهان مثمرثمر باشم و نتایج درخور باشگاه سپاهان بگیریم.

- معصومه همتی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: از مسابقات مدارس، فوتسال را شروع کردم و همیشه با توپ سرگرم بودم؛ برای گیتی پسند، مس رفسنجان و فولاد ماهان نیز فوتسال بازی کردم.

وی با بیان این که به تیم ملی فوتسال و تیم ملی فوتبال زیر 19 سال نیز دعوت شدم، گفت: فوتبال را از سپاهان شروع کردم و الفبای فوتبال را در باشگاه سپاهان یاد گرفتم، به ذوب آهن رفتم و اکنون دوباره به سپاهان برگشتم.

همتی در خصوص افتخارات خود گفت: سومی در لیگ برتر با سپاهان، قهرمانی در لیگ برتر فوتسال با مس رفسنجان و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی با تیم بندرعباس را به دست آورده ام.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به حضور دوباره در این تیم تصریح کرد: سپاهان یک باشگاه بزرگ است که مدیریت همیشه نگاه ویژه و پدرانه نسبت به تیم بانوان داشته است و بستر خوبی برای بانوان آماده کرده است.

وی در مورد کار کردن با سرمربی جدید سپاهان عنوان داشت: از نیلوفر اردلان شناخت زیادی نداشتم اما اکنون خیلی خوشحالم زیرا با دانشی که دارند قطعا فوتبال متفاوتی را از سپاهان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان: دوست دارم امسال با سپاهان به حق خودم برسم

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان: دوست دارم امسال با سپاهان به حق خودم برسم