مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-09سياسي

الگوی وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه تدوین شود


تدوین الگوهای وقف جدید با هدف کارآمدتر کردن موقوفات متناسب با تحولات زندگی امروز، باید در قالب طرحی جامع و فراگیر انجام شود.

- ایسنا/قم مدیر حوزه های علمیه گفت: تدوین الگوهای وقف جدید با هدف کارآمدتر کردن موقوفات متناسب با تحولات زندگی امروز، باید در قالب طرحی جامع و فراگیر انجام شود.

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آیت الله علیرضا اعرافی در جریان بازدید از اداره کل اوقاف استان قم و دیدار با مدیرکل و معاونان اوقاف که به مناسبت هفته وقف انجام شد، اظهار کرد: از مجموعه اوقاف قم به دلیل زحمات فراوان و تلاش در سه عرصه بقاع متبرکه، موضوعات قرآنی و احیاء وقف تشکر و قدردانی می کنیم.

وی افزود: مرگ، رابطه انسان با این دنیا را قطع می کند مگر آدمی باقیات الصالحاتی از خود به یادگار گذاشته باشد که تا قیامت برای او ثواب و اجر خواهد داشت.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه دست اندرکاران وقف و متولیان این عرصه هم در باقیات الصالحات سهمی دارند، گفت: اقدامات سازمان اوقاف و ادارات کل آن در استان ها، موجب احیاء وقف و موقوفات شده و امیدواریم مورد رضایت الهی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در زمان رضاخان و محمدرضا شاه، موج وقف زدایی در ایران به راه افتاده بود و با وجود 40 و اندی سال تلاش برای احیاء موقوفات ضایع شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه تدوین شود

الگوی وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه تدوین شود