مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-17اقتصادي

اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان/2 دهک دیگر اضافه شدند


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک از افزایش یارانه خانوار با خرید کالابرگ الکترونیکی به ازای هر نفر 120 هزار تومان برای دهک های اول تا هفتم خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک از افزایش یارانه خانوار با خرید کالابرگ الکترونیکی به ازای هر نفر 120 هزار تومان برای دهک های اول تا هفتم خبر داد.

اصغر رشنودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک، اظهار کرد: در مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی، با افزایش جامعه هدف طرح و افزوده شدن دهک های ششم و هفتم به 5 دهک قبلی، بیشتر یارانه بگیران استان می توانند با خرید هر نفر 200 هزار تومان از طریق کالابرگ الکترونیکی، یارانه خود را تا سقف 120 هزار تومان دریافت کنند؛ این 120 هزار تومان یارانه تشویقی محسوب می شود که به افزایش قدرت خرید خانوار کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه اقلام طرح 11 قلم کالا است که شامل روغن، برنج، پنیر، شیر، ماست، قند و شکر، تخم مرغ، مرغ، گوشت قرمز، ماکارونی و حبوبات می شود، گفت: خرید با کالابرگ الکترونیکی از فروشگاه های زنجیره ای و همچنین سایر فروشگاه های عضو طرح که از طریق اپلیکیشن شما قابل شناسایی هستند، برای سرپرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان/2 دهک دیگر اضافه شدند

اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در خوزستان/2 دهک دیگر اضافه شدند