مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-11سياسي

کودکان و نوجوانان منتقل کننده سرمایه های بین نسلی در موزه ها هستند


مدیر کل موزه های کشور در بازدید از برنامه ها و کارگاه های آموزشی هفته کودک در مجموعه نیاوران گفت: اگر نتوانیم بحث ارتباط بین نسلی را در موزه ها انجام دهیم قطعا یکی از مسائل و مشکلات جدی ما در آینده حفاظت از موزه ها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هادی میرزایی مدیرکل موزه های کشور در حاشیه بازدید از برنامه ها و کارگاه های آموزشی هفته کودک در مجموعه نیاوران که با همراهی بیژن مقدم مدیر این مجموعه انجام شد، اظهار داشت: بحث کودکان و نوجوانان به عنوان یک سرمایه نسلی مطرح است و مهمترین وظیفه ما در موزه ها فراهم کردن امکان بازدید آحاد جامعه در تمامی گروه های سنی است.

وی ادامه داد: اگر نتوانیم بحث ارتباط بین نسلی را در موزه ها انجام دهیم قطعا یکی از مسائل و مشکلات جدی ما در آینده حفاظت از موزه ها خواهد بود.

میرزایی گفت: این اقدام  بسیار خلاقانه (برگزاری ویژه برنامه های کودک در هفته مختص کودکان) که با همکاری تمامی همکاران و مدیریت مجموعه نیاوران انجام شده کار بسیار ارزشمندی است.

وی تصریح کرد: همچنین هنرمندانی که از نقاط مختلف کشور به اینجا آمده اند تا بتوانند فرهنگ، گویش و بخشی از تمدن منطقه ای خود را به نسل امروز در تهران منتقل کنند کار ارزنده ای انجام داده اند و اقدامی که در همگرایی این اقوام و افراد در اینجا شکل گرفته تا یک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان و نوجوانان منتقل کننده سرمایه های بین نسلی در موزه ها هستند

کودکان و نوجوانان منتقل کننده سرمایه های بین نسلی در موزه ها هستند