مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-04اقتصادي

گندم به اندازه کافی در انبارهای چهارمحال و بختیاری موجود است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ذخیره سازی 48 هزار تن گندم در انبارهای استان، گفت: گندم به اندازه کافی در انبارهای چهارمحال و بختیاری موجود است و کمبودی وجود ندارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ذخیره سازی 48 هزار تن گندم در انبارهای استان، گفت: گندم به اندازه کافی در انبارهای چهارمحال و بختیاری موجود است و کمبودی وجود ندارد.

نعمت الله تقی زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر 48 هزار تن گندم در انبارهای استان موجود و ذخیره سازی شده است، اظهار کرد: ماهیانه به طور متوسط 11 هزار تن گندم در استان مصرف شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری افزود: به منظور افزایش کیفیت آرد در استان و براساس برنامه ریزی های انجام شده 30 هزار تن گندم وارداتی و 30 هزار تن گندم از استان های خوزستان، بوشهر و فارس وارد استان شده که کمبودی از این لحاظ وجود ندارد.

وی در خصوص موجودی شکر و برنج در انبارهای استان، خاطرنشان کرد: براساس نیاز بازار و تصویب کارگروه تنظیم بازار استان اقلامی همچون برنج و شکر در سطح بازار توزیع می شود که در حال حاضر موجودی شکر 4200 تن و برنج 1200 تن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گندم به اندازه کافی در انبارهای چهارمحال و بختیاری موجود است

گندم به اندازه کافی در انبارهای چهارمحال و بختیاری موجود است