مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-22اقتصادي

مهر تمام شد/ خبری از نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه نیست


با گذشت یک ماه از آغاز سال تحصیلی، نرخ مصوب سرویس مدارس هنوز در کرمانشاه مشخص نشده و همین امر مشکلاتی را هم برای والدین و هم رانندگان سرویس مدارس ایجاد کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه با گذشت یک ماه از آغاز سال تحصیلی، نرخ مصوب سرویس مدارس هنوز در کرمانشاه مشخص نشده و همین امر مشکلاتی را هم برای والدین و هم رانندگان سرویس مدارس ایجاد کرده است.

در حالی که همه ساله در شهریور ماه نرخ سرویس مدارس مشخص و اعلام می شد، اما امسال شرایط در کرمانشاه بگونه ای دیگر رقم خورده و با وجود گذشت یک ماه از بازگشایی مدارس، هنوز خبری از اعلام نرخ های مصوب سرویس مدارس نیست.

این شرایط باعث بی نظمی و سوء استفاده برخی شرکت های پیمانکاری فعال در حوزه سرویس مدارس و نیز رانندگان سرویس مدارس شده و درخواست دریافت مبالغ غیرمنطقی از والدین دارند.

والدین نیز این میان مانده اند که با استناد به چه چیزی باید هزینه ماهانه سرویس مدرسه فرزندان خود را پرداخت کنند.

البته نباید از این موضوع نیز گذشت که رانندگان سرویس مدارس هم که یک ماه از ارائه خدماتشان می گذرد، اکنون انتظار دارند سر ماه هزینه رفت و آمدشان را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوشنگ احمدی معاون اجرایی سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه، 27 شهریور امسال از ارسال لایحه نرخ نامه سرویس مدارس به شورای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر تمام شد/ خبری از نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه نیست

مهر تمام شد/ خبری از نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه نیست