مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-27دانش

ایران از سردمداران پیوند سلول های بنیادی خون ساز


انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، دومین شماره از نشریه علمی دانشجویی «هیستون» را با موضوع «سلول های بنیادی» منتشر کرد.

- انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، دومین شماره از نشریه علمی دانشجویی هیستون را با موضوع سلول های بنیادی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، از دیروز یاد بگیرید ، سلول های بنیادی مزانشیمی(MSC) ، خداحافظی با دیابت ، خواستن، توانستن است ، امیدهای تازه در درمان زخم های دیابتی ، مهم ترین وظیفه ی ما درس خواندن است ، آیا تنها دوست داشتن کافی است؟ ، همیشه غیرممکن، غیرممکن نیست! ، پدر علم واکسن سازی ایران ، معرفی گرایش های بیوتکنولوژی ، یک فنجان علم! و بیوتکنولوژی و سینما از مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

نشریه علمی دانشجویی هیستون به صاحب امتیازی انجمن علمی بیوتکنولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، مدیر مسئولی محسن زرگر و سردبیری عارفه کوچک یزدی، به صورت فصلنامه منتشر شده است.

صبا عمید در بخشی از مقاله خواستن، توانستن است درباره دستاوردها و جایگاه سلول های بنیادی در ایران نوشته است: ظهور علم سلول های بنیادی در ایران تقریبا از دهه هفتاد آغاز شده و پیشرفت خوبی در زمینه تحقیقاتی و درمانی این حوزه حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از سردمداران پیوند سلول های بنیادی خون ساز

ایران از سردمداران پیوند سلول های بنیادی خون ساز