مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-19بين الملل

وزیر خارجه عراق : اگر جنگ غزه به دیگر مناطق گسترش یابد، باید نگران عراق باشیم


فؤاد حسین وزیر خارجه عراق به الجزیره گفت: «موضع ما در خصوص تجاوز به غزه واضح است و خواستار رسیدن کمک های بشردوستانه به اهالی این منطقه هستیم».

- فؤاد حسین وزیر خارجه عراق به الجزیره گفت: موضع ما در خصوص تجاوز به غزه واضح است و خواستار رسیدن کمک های بشردوستانه به اهالی این منطقه هستیم .

فؤاد حسین وزیر خارجه عراق در گفت و گویی با هشدار در خصوص توسعه دایره جنگ در غزه، گفت که در صورت چنین رویدادی باید نگران عراق و بلکه کل منطقه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا، فؤاد حسین به الجزیره گفت: موضع ما در خصوص تجاوز به غزه واضح است و خواستار رسیدن کمک های بشردوستانه به اهالی این منطقه هستیم .

او همچنین گفت که عراق در مقابل طرح کوچاندن اهالی غزه به صحرای سیناء در شمال مصر قرار دارد و از دیگر کشورها نیز می خواهد تا مقابل این طرح بایستند.

وزیر خارجه عراق افزود: با طرف های مختلف در سطوح منطقه ای و جهانی در خصوص شرایط غزه در ارتباط هستیم و اولویت فعلی توقف جنگ و حملات به غزه و رسیدن کمک ها است .

فؤاد حسین همچنین گفت که کشورهای عربی باید علاوه بر حمایت از مردم فلسطین به اسراییل نیز فشار آورند و این کشورها ابزارهای مختلفی برای این کار در اختیار دارند، از جمله روابط دیپلماتیکی که با این رژیم برقرار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عراق : اگر جنگ غزه به دیگر مناطق گسترش یابد، باید نگران عراق باشیم

وزیر خارجه عراق : اگر جنگ غزه به دیگر مناطق گسترش یابد، باید نگران عراق باشیم