مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-01سياسي

فارغ از هر نتیجه ای پیروز عرصه انتخابات مردم هستند


دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید زمینه افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رأی فراهم شود و فارغ از هر نتیجه ای پیروز عرصه انتخابات مردم هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نشست هم اندیشی دبیر و اعضای شورای راهبردی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان برگزار شد.

در این نشست علی احمدی، دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان ضمن معرفی ساختار و اساسنامه جمعیت در سخنانی اظهار داشت: مأموریت های جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به بیان سه هدف عمده احیای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی(اجرای فرامین امامین انقلاب)، احیای فرهنگ پاسخگویی مسوولین و نهادینه کردن مطالبات مردم است.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان زنجان در ادامه سخنان خود با تأکید بر نظارت بیشتر بر عملکرد دستگاه های اجرایی استان خواستار پاسخگویی مسوولین در قبال مطالبات بحق مردم شریف و ولایتمدار استان زنجان شدند.

وی در بر لزوم امیدافرینی در جامعه در جامع تاکید کرد و گفت: همه تلاش دشمن در راستای تضعیف روحیه مردم و نا امید کردن مردم از آینده توصیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ از هر نتیجه ای پیروز عرصه انتخابات مردم هستند

فارغ از هر نتیجه ای پیروز عرصه انتخابات مردم هستند