مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-22بين الملل

نتانیاهو برای فرار از مسؤولیت شکست مقابل حماس اسناد را سوزانده است


در بحبوحه ناکامی مستمر صهیونیست ها در به دست گرفتن کنترل اوضاع و مدیریت وضعیت متشنج در داخل سرزمین های اشغالی از هفتم اکتبر (آغاز نبرد طوفان الاقصی)، - در بحبوحه ناکامی مستمر صهیونیست ها در به دست گرفتن کنترل اوضاع و مدیریت وضعیت متشنج در داخل سرزمین های اشغالی از هفتم اکتبر (آغاز نبرد طوفان الاقصی)، انتقاد از عملکرد کابینه و مقامات رژیم صهیونیستی در سراسر سرزمین های اشغالی گسترش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اختلافات درحالی است که کابینه و ارتش رژیم صهیونیستی از چند روز گذشته همچنان تهدید به آغاز حمله زمینی به نوار غزه می کنند، اما آن را به تعویق می اندازند.

شبکه المیادین در این باره نوشت که رژیم صهیونیستی دلیل این تعویق را وضعیت آب و هوایی اعلام کرده است، اما رسانه های خارجی و عبری فاش کرده اند که بحران سیاسی و اختلافات عمیق در میان صهیونیست ها درپی تصمیم حمله زمینی به نوار غزه شدیدتر شده است.

همچنین گفته می شود که مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی و در راس آنها بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به شدت نگران وقوع یک فاجعه جدید برای ارتش در صورت ورود به غزه هستند.

وبسایت شبکه 12 رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از منابع خود فاش کرد: از زمان اغاز جنگ برخی از وزرا ناپدید شده اند و اکثر وزارتخانه ها وظایف خود را انجام نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو برای فرار از مسؤولیت شکست مقابل حماس اسناد را سوزانده است

نتانیاهو برای فرار از مسؤولیت شکست مقابل حماس اسناد را سوزانده است