مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-06ورزشي

بازیکنان از عطایی رخصت گرفتند


علیرضا طلوع کیان در مورد استعفای بهروز عطایی گفت: قبل از مسابقه نیز یک فضای احساسی ایجاد شد و بازیکنان به سمت عطایی رفتند تا از او رخصت بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال در پنجمین دیدار خود از رقابت های انتخابی المپیک مقابل ایتالیا با نتیجه 3 بر 0 شکست خورد.

علیرضا طلوع کیان، سرمربی تیم ملی والیبال پس از این شکست گفت: همه شرایط تیم را می دانند و در تلاشیم که در صورت امکان اتفاقاتی را رقم بزنیم که به نفع والیبال ایران باشد.

امکان انجام کار فنی زیادی وجود ندارد و همین که از تمام توان بازیکنان استفاده کردیم تا امتیاز به امتیاز بجنگند و قدر امتیازها را بدانند، اتفاق خوبی محسوب می شود.

وی درباره عملکرد ملی پوشان برابر ایتالیا تاکید کرد: ایتالیا تا حدودی در دریافت مشکل داشت و با شناختی که از این تیم داشتیم، سعی کردیم سرویس های بهتری بزنیم تا دریافت شان متزلزل شد.

رومانو کاملا و میکلتو تقریبا از کار افتاده بودند اما اشتباهات بازیکنان ایران بالا رفت و توپ هایمان نیز تبدیل به امتیاز نشد.

بازی را در حمله و دفاع به ایتالیا واگذار کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در رابطه با محرومیت سیدمحمد موسوی تصریح کرد: بخاطر این موضوع اول بازی یک شوک به ما وارد شد و تیم از نظر روحی به هم ریخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان از عطایی رخصت گرفتند

بازیکنان از عطایی رخصت گرفتند