مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-14بين الملل

نیویورک تایمز: سازمان سیا پیش از حمله حماس هشدار داده بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تارنمای این روزنامه آمریکایی نوشت: گزارش های سازمان سیا که چند روز قبل از حمله حماس منتشر شده بود، - نیویورک تایمز با اشاره به شکست اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی و آمریکا در پیش بینی حمله غافلگیرانه حماس، نوشت: سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا پیش از وقوع این حمله هشدار هایی صادر کرده بود، اما هیچ یک جدی گرفته نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تارنمای این روزنامه آمریکایی نوشت: گزارش های سازمان سیا که چند روز قبل از حمله حماس منتشر شده بود، اگرچه چنین حمله مرگباری را پیش بینی نکرده بود، اما احتمال حملات راکتی را هم رد نکرده بود.

براساس 2 گزارش محرمانه سیا که چند روز پیش از حملات حماس منتشر شد، به رژیم اسراییل درباره افزایش احتمالی خشونت ها هشدار داده شده، اما حمله پیچیده و چند جانبه ای که روز شنبه گذشته رخ داد، پیش بینی نشده است.

مطابق اولین گزارش اطلاعاتی محرمانه که در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) منتشر شده، احتمال پرتاب راکت های حماس به سرزمین های اشغالی طی یک دوره چند روزه توضیح داده شده است.

در گزارش دوم که به تاریخ پنجم اکتبر (13 مهر و 2 روز پیش از آغاز حمله حماس) منتشر شده، ارزیابی های بیشتر در خصوص حملات احتمالی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: سازمان سیا پیش از حمله حماس هشدار داده بود

نیویورک تایمز: سازمان سیا پیش از حمله حماس هشدار داده بود