مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 00:052023-10-07سياسي

مدرسه خیرساز امام رضا(ع) در قم افتتاح شد


مدرسه خیرساز امام رضا(ع) منطقه پردیسان قم طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدرضا حامدی روز گذشته در مراسم افتتاح مدرسه خیّری حضرت امام رضا (ع) در منطقه پردیسان قم با اشاره به جایگاه علم و دانش در معارف اسلامی بیان کرد: در ارزش علم و هرآن چه به علم منتسب است، همین بس که جاهل نیز جهل خود را پسندیده نمی شمرد.

  وی با بیان برخی روایات در زمینه جایگاه علم و دانش گفت: بر اساس روایات، همه کائنات برای معلمان طلب مغفرت می کنند و فرشتگان نیز بال های خود را زیر پای دانش آموزان پهن می کنند، ضمن آن که طبق روایات مداد و دوات دانشمندان از خون شهدا ارزش بیشتری دارد و دفترهایی هم که علم و حکمت در آن ها ثبت و ضبط می شود، مانع از آتش دوزخ خواهد بود.

امام جمعه منطقه پردیسان قم همچنین تصریح کرد: بر این اساس، خیّرین مدرسه ساز نیز در بین همه خیّرین از جایگاه ویژه تری برخوردارند و از این رو ما نیز بر خود فرض می دانیم که از همه خیرین عزیز مدرسه ساز تقدیر کنیم.

  حامدی با تقدیر ویژه از حاج ابوالفضل استاد به عنوان بانی ساخت مدرسه حضرت امام رضا (ع) در منطقه پردیسان قم افزود: ایشان فرمودند که نیت ساخت 14 مدرسه را به نیت 14 معصوم (ع) در کل کشور دارند، البته بنده از ایشان می خواهم که با توجه به وضعیت منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه خیرساز امام رضا(ع) در قم افتتاح شد

مدرسه خیرساز امام رضا(ع) در قم افتتاح شد