مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-18سياسي

همایش دبیران امر به معروف و نهی از منکر بندر انزلی برگزار شد


همایش دبیران امر به معروف و نهی از منکر بندر انزلی در سالن اجتماعات اداره تامین اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

- ایسنا/گیلان همایش دبیران امر به معروف و نهی از منکر بندر انزلی در سالن اجتماعات اداره تامین اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امروز، چهارشنبه 26 مهرماه همایش دبیران امر به معروف و نهی از منکر بندر انزلی در سالن اجتماعات اداره تامین اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه اهمیت امر به معروف و نهی از منکر یکی از تاکیدات دین مبین اسلام است، اظهار کرد: در آیات نورانی وحی و سیره معصومین (ع) هدف این است که انگیزه درونی در انسان ها برای انجام نیکی ها و پرهیز از بدی ها و منکرات ایجاد شود.

وی با بیان اینکه احیای انگیزه ها، مهم ترین گام در رابطه با احیای امر به معروف و نهی از منکر است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: تا زمانی که انگیزه مقابله با فساد و ناهنجاری ها وجود نداشته باشد نمی توانیم آنگونه که شایسته است با این معضلات، مقابله اثربخش داشته باشیم.

استکبار به دنبال ایجاد بی تفاوتی جوامع اسلامی در برابر ناهنجاری ها است حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به اینکه امروز استکبار به دنبال ایجاد بی انگیزگی و بی تفاوتی جوامع اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دبیران امر به معروف و نهی از منکر بندر انزلی برگزار شد

همایش دبیران امر به معروف و نهی از منکر بندر انزلی برگزار شد