مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-06حوادث

از بازداشت لیدر مشهور باشگاه فوتبال تا فردی که بی دلیل به پلیس شلیک کرده!


طرح ویژه پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش در تهران، طی 48 ساعت به انجام رسید و در نتیجه آن 189 نفر از اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

اراذل و اوباشی که پرونده بسیاری شان توماری از دعوا، - طرح ویژه پلیس تهران با دستگیری 189 نفر از اراذل و اوباش سطح دار و نوپا به پایان رسید؛ طرحی که در ادامه چند پرونده مختلف و تامل برانگیر مربوط به آن را مرور خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، طرح ویژه پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش در تهران، طی 48 ساعت به انجام رسید و در نتیجه آن 189 نفر از اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند.

اراذل و اوباشی که پرونده بسیاری شان توماری از دعوا، درگیری، شرارت، تخریب و ایجاد رعب و وحشت است و حالا در نتیجه طرح به اجرا در آمده، حکم آینه عبرتی را یافته اند که پیش روی عموم قرار دارد.

تصویری که عمده بازداشت شدان از آن گریزان هستند و می کوشند با استفاده از ماسک، آن را مخدوش کرده و مانع از ثبت چهره شان بعد از دستگیری در افکار عمومی شوند چراکه مطمئن هستند اقتدارشان می شکند؛ اقتداری پوشالی که به ضرب سلاح های سرد و گرم و قساوتی بی مثال برای خود دست و پا کرده اند و در مواردی آنقدر پوچ است که می بینیم تیراندازی بی دلیل به مامور هم در کارنامه یکی از دستگیرشدگان به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازداشت لیدر مشهور باشگاه فوتبال تا فردی که بی دلیل به پلیس شلیک کرده!

از بازداشت لیدر مشهور باشگاه فوتبال تا فردی که بی دلیل به پلیس شلیک کرده!