مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-13سياسي

قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی؛ شرط دانش آموختگی


دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با بیان اینکه قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی شرط دانش آموختگی به حساب می آید، گفت: دانشجویان رشته دندانپزشکی ورودی 97 به بعد برای دانش آموختگی باید در این آزمون قبول شوند.

- قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی؛ شرط دانش آموختگی دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی با بیان اینکه قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی شرط دانش آموختگی به حساب می آید، گفت: دانشجویان رشته دندانپزشکی ورودی 97 به بعد برای دانش آموختگی باید در این آزمون قبول شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا یزدانی با بیان اینکه آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی در روز پنج شنبه، 20 مهر ماه برگزار شد، اظهار کرد: مرحله عملی این آزمون به طور همزمان در 44 دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی شرط دانش آموختگی دانشجویان رشته دندانپزشکی به حساب می آید.

وی درباره برگزاری آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی، گفت: 1240 دانشجو موفق به حد نصاب قبولی در مرحله تئوری این آزمون شدند و جواز شرکت در مرحله عملی را به دست آوردند.

باز هم تاکید می کنم، قبولی در آزمون صلاحیت بالینی شرط دانش آموختگی به حساب می آید و اگر دانشجویان نتوانند حد نصاب قبولی را به دست بیاورند آموزش آنها ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی؛ شرط دانش آموختگی

قبولی در آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی؛ شرط دانش آموختگی