مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-04اجتماعي

سامانه بارشی امشب از کرمانشاه خارج می شود/ پیک بارش ها؛ امروز


رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سامانه بارشی که اکنون کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده امشب از جو استان خارج می شود، - سامانه بارشی امشب از کرمانشاه خارج می شود/ پیک بارش ها؛ امروز ایسنا/کرمانشاه رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سامانه بارشی که اکنون کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده امشب از جو استان خارج می شود، پیش بینی کرد پیک بارش های این موج را امروز (12 مهر) شاهد باشیم.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، از سامانه ناپایداری که طی چند روز اخیر جو استان را تحت تاثیر قرار داده یاد کرد و افزود: این موج امشب از جو استان خارج خواهد شد.

وی یادآور شد: عمده بارش امروز در محدوده نوار مرکزی استان و همچنین گیلانغرب، اسلام آبادغرب، کرمانشاه به سمت سنقر و کنگاور خواهد بود.

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه پیک بارش های این سامانه طی امروز را بین 10 تا 15 میلی متر دانست که ممکن است در برخی مناطق به صورت نقطه ای تا 17 میلی متر هم برسد و اظهار کرد: احتمال بارش گسترده و شدیدتر نسبت به روزهای گذشته و حتی آبگرفتگی معابر در برخی نقاط وجود دارد.

وی از کاهش دمای شبانه با گذر این موج از سطح استان نیز خبر داد که طی دو شب آتی و به میزان دو تا سه درجه سانتی گراد رخ خواهد داد و عنوان کرد: دمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی امشب از کرمانشاه خارج می شود/ پیک بارش ها؛ امروز

سامانه بارشی امشب از کرمانشاه خارج می شود/ پیک بارش ها؛ امروز