مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-04اقتصادي

بررسی مشکلات معادن و صنایع در شهرستان های اهر و هریس


در سفر یک روزه رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسائل و مشکلات قضایی و اداری به شهرستان های اهر و هریس در خصوص رفع موانع، مشکلات پیش روی صنایع، - ایسنا/آذربایجان شرقی در سفر یک روزه رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسائل و مشکلات قضایی و اداری به شهرستان های اهر و هریس در خصوص رفع موانع، مشکلات پیش روی صنایع، معادن و پروژه های عمرانی این شهرستان ها بررسی و کار گروه هایی در این خصوص تعیین شد.

  حسن بابایی روز چهارشنبه در این سفر با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بر لزوم حمایت دولت از تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: دولت برای رفع موانع و مشکلات تولید می تواند گام های اساسی بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه با اشاره به اینکه با تعطیلی هر شرکت تولیدی و صنعتی علاوه بر بروز تبعات اجتماعی باعث بیکاری صدها نفر می شوند بر ضرورت رسیدگی سریع به پرونده های قضایی این شرکت ها به نفع مردم تاکید کرد.

وی هم چنین در بازدید از معدن مس انجرد نیز دستورات لازم جهت رفع مشکلات و مصائب مربوط به تصرف و تملک اراضی از سوی شرکت مس انجرد صادر کرد و در ادامه با بازدید از تصفیه خانه آب اهر و پروژه دوبانده اهر و مشگین شهر بررسی های لازم در خصوص رفع مشکل آزادسازی مسیر این جاده و حمایت از حقوق عامه در راستای توسعه و رونق اقتصادی و گردشگری شهرستان اهر و منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات معادن و صنایع در شهرستان های اهر و هریس

بررسی مشکلات معادن و صنایع در شهرستان های اهر و هریس