مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 23:502023-09-26حوادث

انهدام 10 باند مافیایی و کشف 2 تُن و 500 کیلو مواد افیونی در اصفهان


فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 10 باند مافیایی و کشف 2 تُن و 500 کیلو انواع مواد افیونی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرخبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز در نشست خبری با اشاره به جرایم سایبری اظهار داشت: در سه ماه و نیم گذشته، صدها مورد سایت مجرمانه کشف و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

وی از مسدود شدن بسیاری از صفحات در فضای مجازی که از لحاظ فنی امکان برخورد فیزیکی با آنها وجود ندارد، خبر داد و گفت: این صفحات مجازی به طور عمده مرتکب کلاهبرداری و فروش موارد غیرمجاز شده بودند.

علینقیان پور با اشاره به کشف 846 سایت مجرمانه و معرفی دائرکنندگان این سایت ها به مراجع قضایی افزود: عمده جرایم این سایت ها فعالیت در زمینه های کلاهبرداری، فروش اقلام غیر مجاز نظیر داروهای غیرمجاز، مواد مخدر و سلاح بود که تمامی آنها با اقدام به موقع کارشناسان پلیس فتا مسدود شد و از ادامه فعالیت مجرمانه آنان جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: در کنار این فعالیت ها، اقدامات آموزشی و تخصصی و نظارت های گسترده بر کافی نت ها و کسب و کارهای مجازی و همچنین تولید و ارائه محتواهای آموزشی در بستر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا انجام گرفت و به 10 هزار نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 10 باند مافیایی و کشف 2 تُن و 500 کیلو مواد افیونی در اصفهان

انهدام 10 باند مافیایی و کشف 2 تُن و 500 کیلو مواد افیونی در اصفهان