مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-05بين الملل

بوداپست به مسدود کردن کمک نظامی اتحادیه اروپا به اوکراین ادامه می دهد


وزیرخارجه مجارستان گفت که کشورش با وجود تصمیم اخیر کی یف مبنی بر حذف یک بانک مجارستانی از فهرست اوکراینی حامیان روسیه، به مسدود کردن کمک های نظامی به اوکراین ادامه خواهد داد.

- وزیرخارجه مجارستان گفت که کشورش با وجود تصمیم اخیر کی یف مبنی بر حذف یک بانک مجارستانی از فهرست اوکراینی حامیان روسیه، به مسدود کردن کمک های نظامی به اوکراین ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، پیتر سیجارتو، وزیر امور خارجه مجارستان گفته است تصمیم روز دوشنبه آژانس ملی پیشگیری از فساد اوکراین برای حذف OTP بانک از فهرست حامیان جنگ گامی در جهت درست بود، اما او به طور ضمنی گفت که مجارستان قبل از تغییر رویکرد خود در قبال اوکراین به تضمین های بیشتری نیاز دارد.

او گفت: وزارت خارجه مجارستان از آژانس مبارزه با فساد اوکراین دعوت کرده است تا در اسرع وقت به بوداپست بیاید تا در مورد لیست OTP گفتگو کند تا بتوانیم توافقی را انجام دهیم که تضمین کند (دوباره) چنین تصمیمی در آینده اتخاذ نخواهد شد.

اگر توافق اطمینان بخشی در آنجا حاصل شود، باید بررسی کنیم که چه اقداماتی از طرف ما باید انجام شود.

پس از آغاز جنگ در فوریه 2022 ، اوکراین OTP را در ماه مه در واکنش به ادامه فعالیت این موسسه مالی در روسیه - و در نتیجه پرداخت مالیات به دولت مرکزی - به فهرست حامیان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوداپست به مسدود کردن کمک نظامی اتحادیه اروپا به اوکراین ادامه می دهد

بوداپست به مسدود کردن کمک نظامی اتحادیه اروپا به اوکراین ادامه می دهد