مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:402023-09-27سياسي

چرا اجرای قانون جوانی جمعیت با کندی مواجه است؟


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اجرای کند قانون جوانی جمعیت، گفت:این موضوع علل مختلفی دارد که یکی از آنها ممکن است مدیران میانی باشند که هنوز مسأله جمعیت را باور ندارند و باید با آنها برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در برنامه تلویزیونی پنجره جمعیت  شبکه سلامت با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رابطه آن با جوانی جمعیت، اظهار کرد: فکر میکنم که هفته دفاع مقدس زمان خوبی هست که یادآوری جوانی جمعیت را کنیم.

جوانانی که اگر آنها نبودند و اگر جوانی جمعیت را نداشتیم و اگر فداکاری آنها نبود، ما کشور را با این عزت و با این عظمت و این ایستادگی در منطقه نداشتیم.

   وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا درصد اجرای قانون جوانی جمعیت قابل قبول نیست، ابراز کرد: علل مختلفی دارد، یکی از آنها ممکن است مدیران میانی باشند، ممکن است کارشناسان و کارگزارانی باشند که هنوز به جمعیت باور ندارند و طبیعتا بسیاری از مواردی که درباره جمعیت و اجرای آن مطرح است را قبول ندارند و اجرا نمی کنند.

یکی از موضوعات دیگر پشتوانه بودجه ای است که در بودجه آن چنان که باید به قانون توجه نشده است و به گونه ای که اجرای 30 تا 40 درصد از قانون را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اجرای قانون جوانی جمعیت با کندی مواجه است؟

چرا اجرای قانون جوانی جمعیت با کندی مواجه است؟