مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-11بين الملل

تقلای واشنگتن در متقاعد کردن بروکسل درباره ادامه حمایت هایش از اوکراین


رییس جدید ستاد مشترک ارتش آمریکا در اطمینان بخشیدن به متحدان اروپایی خود نسبت به تداوم حمایت آمریکا از اوکراین، راه دشواری در پیش دارد.

- رییس جدید ستاد مشترک ارتش آمریکا در اطمینان بخشیدن به متحدان اروپایی خود نسبت به تداوم حمایت آمریکا از اوکراین، راه دشواری در پیش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چارلز براون که در نخستین سفر خود به عنوان رییس جدید ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا به بروکسل رفته، سعی دارد به متحدان اروپایی واشنگتن اطمینان دهد که آمریکا با وجود درگیری های سیاسی در کنگره و بحران خاورمیانه ، همچنان به حمایت از اوکراین متعهد است.

براون که ماه گذشته میلادی به عنوان رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا منصوب شد، سه شنبه برای نشست ماهانه حمایت جهانی از اوکراین وارد بروکسل شد.

خبرگزاری رویترز به نقل از کارشناسان و تحلیلگران نوشت که این ژنرال آمریکایی در حالی سعی دارد متحدان کشورش را از تداوم حمایت آمریکا از اوکراین آسوده خاطر کند که ریاست نهاد کلیدی تصمیم گیرنده درباره ارسال این کمک ها، یعنی مجلس نمایندگان آمریکا، اخیراً برکنار شد.

کوین مک کارتی، رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا چندی پیش به اتهام سازش کاری با کاخ سفید بر سر سهم اوکراین از لایحه بودجه ایالات متحده، توسط اکثریت جمهوری خواه این مجلس برکنار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای واشنگتن در متقاعد کردن بروکسل درباره ادامه حمایت هایش از اوکراین

تقلای واشنگتن در متقاعد کردن بروکسل درباره ادامه حمایت هایش از اوکراین