مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 18:402023-10-10اقتصادي

بندر خشک برای توسعه پاکدشت در دولت سیزدهم ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری در جریان بازدید از واحد های صنعتی شهرک صنعتی عباس آباد و شنزار پاکدشت اظهار داشت: دوشنبه های صنعتی استان تهران با هدف بررسی مسائل و مشکلات تولید کنندگان استان تهران با حضور مسؤولان سازمان های مرتبط .

- استاندار تهران گفت: پاکدشت برای برخورداری از ظرفیت های مهم تولیدی، به بندر خشک برای توسعه تولید و صادرات محصولات تولیدی نیاز دارد که تلاش می شود این مهم در دولت سیزدهم اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری در جریان بازدید از واحد های صنعتی شهرک صنعتی عباس آباد و شنزار پاکدشت اظهار داشت: دوشنبه های صنعتی استان تهران با هدف بررسی مسائل و مشکلات تولید کنندگان استان تهران با حضور مسؤولان سازمان های مرتبط با امر تولید در مناطق مختلف استان اجرا می شود تا بخشی از مشکلات واحد های صنعتی در محل برطرف شود.

وی افزود: مسئولان اجرایی و سازمانی تلاش دارند تا در بازدید از واحد های صنعتی، موانع تولید را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند تا در کار توسعه زیرساخت های این حوزه اقدامی عملی صورت گیرد تا وضعیت کلان اقتصادی استان به ویژه شرق از رشد و توسعه پایدار برخوردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر خشک برای توسعه پاکدشت در دولت سیزدهم ایجاد می شود

بندر خشک برای توسعه پاکدشت در دولت سیزدهم ایجاد می شود