مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 22:302023-09-23سياسي

با هرگونه تخریب محیط زیست، بدون اغماض برخورد می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ،حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان کرمان موضوع محیط زیست را از مسائل مهم برشمرد و تصریح کرد: - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: پاسخ دستگاه قضایی به هرگونه تعرض و تخریب محیط زیست از سوی افراد سودجو قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ،حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان کرمان موضوع محیط زیست را از مسائل مهم برشمرد و تصریح کرد:هرگونه تعرض به محیط زیست، تعرض به حقوق عامه است.

او به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت محیط زیست اشاره کرد و افزود:همه مسئولان و مردم در هر منصب و جایگاهی  وظیفه دارند محیط زیست را به عنوان یک میراث گذشتگان حفظ و نگهداری نمایند و سالم تحویل نسل های آینده دهند .

  نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به اینکه قوه قضاییه پیگیر مسائل حقوق عامه است، بیان کرد:در حوزه محیط زیست قوانین و مقررات خوبی داریم و هموراه به قضات تاکید داریم پرونده های این حوزه را با دقت ،سرعت و حساسیت پیگیری و دنبال نمایند.

* لزوم مدیریت صحیح و اتخاذ تصمیمات مدبرانه رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:همواره در جلسات مختلف بر توجه به مسائل زیست محیطی در کنار مسایل مربوط به رشد و رونق تولید ،ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هرگونه تخریب محیط زیست، بدون اغماض برخورد می کنیم

با هرگونه تخریب محیط زیست، بدون اغماض برخورد می کنیم