مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 09:252023-09-24بين الملل

دمشق : چین نقش تعادل را در عرصه بین المللی ایفا می کند


مشاور ویژه ریاست جمهوری سوریه درباره سفر تاریخی رییس جمهوری کشورش به چین تاکید کرد که روابط راهبردی دمشق و پکن چند دهه پیش ایجاد شد و سرعت آن در دهه گذشته افزایش یافته است و امروز پکن نقش تعادل را در عرصه بین المللی ایفا می کند.

- مشاور ویژه ریاست جمهوری سوریه درباره سفر تاریخی رییس جمهوری کشورش به چین تاکید کرد که روابط راهبردی دمشق و پکن چند دهه پیش ایجاد شد و سرعت آن در دهه گذشته افزایش یافته است و امروز پکن نقش تعادل را در عرصه بین المللی ایفا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانا، لونا الشبل، مشاور ویژه ریاست جمهوری سوریه در گفت وگو با روزنامه های الثوره و تشرین از شهر هانگژو به نقش مهمی که چین اکنون در عرصه بین المللی ایفا می کند و همچنین نقش آن در ایجاد مسیر جدیدی در زمینه توسعه مشترک اشاره کرد.

وی گف: روابط سوریه و چین که اکنون از نظر دیپلماتیک نزدیک به 70 سال قدمت دارد، گواه بر عمق آن است، اما اهمیت آن تنها در این قدمت نیست، بلکه در رابطه راهبردی است که ده ها سال پیش بنا نهاده شد و گام های آن در دهه اخیر بر اساس اهداف و زبان سیاسی مشترک و وحدت رویکرد در برخورد با مسائل مشترک سرعت گرفته است.

الشبل خاطرنشان کرد: چین شکل جدیدی در سیاست جهانی ایجاد کرده و موفق شده است بدون از دست دادن اخلاق و انسانیت خود کشوری بزرگ و قدرتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق : چین نقش تعادل را در عرصه بین المللی ایفا می کند

دمشق : چین نقش تعادل را در عرصه بین المللی ایفا می کند