مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-22سياسي

دشمنان باید روی راهبردهای پهپادپایه خودشان تجدید نظر کنند


فرمانده کل ارتش با اشاره به اضافه شدن تجهیزات جدید به توان رزم ارتش ایران تاکید کرد که دشمنان باید روی راهبردهای پهپادپایه خودشان تجدید نظر کنند.

- فرمانده کل ارتش با اشاره به اضافه شدن تجهیزات جدید به توان رزم ارتش ایران تاکید کرد که دشمنان باید روی راهبردهای پهپادپایه خودشان تجدید نظر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم شکرگزاری پروژه پهپادی رسول طی سخنانی با یادآوری اینکه فرمانده کل قوا دائما نیروهای مسلح را برای حرکت رو به جلو ترقیب و نیروهای مسلح را برای پیشرفت هدایت و فرماندهی می کنند، افزود: اگر داشته های امروز را در مقابل داشته های دوران دفاع مقدس قراردهیم، می توانیم بخشی از نعمت ولایت و فرماندهی کل قوا را درک کنیم.

سرلشکر موسوی در ادامه با تبریک عملیات اعجاب انگیز طوفان الاقصی، افزود: این عملیات راهبردی نقطه عطفی در تاریخچه دوران مبارزات ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی است.

نکته مهم این عملیات این بود که تمام محاسبات رژیم را به هم ریخت، طوفان الاقصی تمام برآوردهای اطلاعاتی دشمن را نقش بر آب کرد.

وی با یادآوری اینکه این سیلی تا مدتها آمریکا و رژیم صهیونیستی را سردرگم کرد، گفت: کارهایی که انجام می دهند هم حاصل همین موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان باید روی راهبردهای پهپادپایه خودشان تجدید نظر کنند

دشمنان باید روی راهبردهای پهپادپایه خودشان تجدید نظر کنند