مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-17اجتماعي

راه اندازی نخستین کلینیک حیات وحش محیط زیست تهران


با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست نخستین کلینیک و تیمارگاه حیات وحش حفاظت محیط زیست استان تهران افتتاح و از کشفیات شش ماهه اول یگان حفاظت محیط زیست استان رونمایی شد.

- با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست نخستین کلینیک و تیمارگاه حیات وحش حفاظت محیط زیست استان تهران افتتاح و از کشفیات شش ماهه اول یگان حفاظت محیط زیست استان رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه صبح امروز با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، کلینیک و تیمارگاه حیات وحش استان تهران را افتتاح و از نمایشگرهای اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران و کشفیات یگان حفاظت استان در شش ماهه اول سال جاری رونمایی کرد.

معاون رییس جمهوری با بیان اینکه تهران به عنوان پایتخت کشور باید در همه بخش ها و زمینه ها الگو باشد، گفت: طرح تهیه شده برای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران باید در خصوص پاسگاه ها، مناطق تحت مدیریت و تجهیزات به طور کامل اجرایی شود و به این منظور باید برای حل مشکلات محیط زیستی از ظرفیت های استان به ویژه مسئولیت های اجتماعی بهره برد تا تهران به عنوان الگو در کشور مطرح شود.

در ادامه این دیدار رییس سازمان حفاظت محیط زیست اولین کلینیک و تیمارگاه حیات وحش حفاظت محیط زیست استان تهران را افتتاح و از موتور سیکلت امداد و نجات این مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین کلینیک حیات وحش محیط زیست تهران

راه اندازی نخستین کلینیک حیات وحش محیط زیست تهران