مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-26سياسي

امام جمعه سمنان: برخی تصور می کنند در عصر غیبت هیچ وظیفه ای ندارند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: برخی تصور می کنند در عصر غیبت هیچ وظیفه ای ندارند و فقط باید صبر کنند تا امام زمان (عج) ظهور کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در آیین افتتاح مهد قرآن حرم مطهر حضرت یحیی بن موسی (ع) سمنان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز امنیت کشور مرهون خون مطهر شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اعجاز لفظی، معنوی و علمی قرآن کریم گفت: رسول اکرم (ص) فرمود أَنَّ هَذَا الْقُرْآنَ مَأْدُبَهُ اللَّهِ فَتَعَلَّمُوا مَأْدُبَتَهُ مَا اسْتَطَعْتُم ؛ قرآن سفره ادب الهی است، پس آن را بیاموزید؛ به اندازه ای که می توانید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تلاوت قرآن کریم حتی در سفر، تجارت و بیماری نیز توصیه شده، افزود: تلاوت قرآن کریم و تدبر در آن یکی از ارکان اصلی سیره امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

مطیعی، تدبر در قرآن مجید را شرط ایجاد انس و الفت با آن دانست و گفت: قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (س) ریسمان الهی هستند که تا روز قیامت مایه خیروبرکت خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: برخی تصور می کنند در عصر غیبت هیچ وظیفه ای ندارند

امام جمعه سمنان: برخی تصور می کنند در عصر غیبت هیچ وظیفه ای ندارند