مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-21سياسي

حمایت غرب از رژیم غاصب اسراییل رمز زوال آن است


هرگاه غرب به حمایت از دولتی پرداخته نتیجه سرنگونی آن حکومت خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، جلسه شورای معاونین دادستانی کل کشور با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین موحدی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دادستان کل کشور ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در شناسایی و دستگیری متهمان به قتل مرحوم مهرجویی و همسر مرحومه اش گفت: لازم است در ابتدا تشکری داشته باشم از همه دست اندرکارانی که توانستند با سرعت عمل و دقت زیاد متهمان این پرونده را شناسایی کنند.

دادگستری و دادستانی استان و شهرستان، نیروی انتظامی، پزشکی قانونی و دیگر دستگاهها هر کدام در حوزه وظایف خود به خوبی توانستند ایفای نقش کرده و انشالله با تکمیل شدن تحقیقات و رسیدگی سریع به پرونده با مجرمین برخورد قاطعانه خواهد شد.

جنایت رژیم جعلی اسراییل علیه بشریت است وی ادامه داد: متاسفانه همچنان شاهد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین هستیم.

اگرچه این جنایت ها بی سابقه نبوده و در طی هفتاد سال گذشته بارها  و بارها تکرار شده است اما رفتارهای جنون آمیز و دیوانه وار این رژیم در حمله به یک بیمارستان نشان از رذالت و پستی حاکمان این رژیم داشته و این تجاوز و جنگ دیگر علیه مردم یک کشور یا شهر نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت غرب از رژیم غاصب اسراییل رمز زوال آن است

حمایت غرب از رژیم غاصب اسراییل رمز زوال آن است