مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 01:352023-10-03اجتماعي

هوای قم بارانی و طوفانی شد +فیلم


استاندار قم با اشاره به افزایش آلودگی هوا و سرعت قابل توجه ورزش باد، بر آماده باش مدیران استان و استفاده از ظرفیت دستگاه های خدمات رسان برای ارائه خدمات به مردم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری استاندار قم با توجه به وزش باد شدید در سطح استان، از ساعاتی پیش به مدیران دستگاه های مسئول دستور داد تا در اسرع وقت تمامی ظرفیت ها را برای رسیدگی به مشکلات مردم و حوادث احتمالی بکار گیرند.

عصر روز گذشته در برخی از مناطق استان قم از جمله خلجستان، راهجرد، فوجرد، جاده تفرش و کهک بارش های پاییزی رخ داده و این بارش ها در بامداد امروز چهارشنبه دوازدهم مهرماه به شهر مقدس قم نیز رسید.

غروب روز سه شنبه سرعت باد در ایستگاه هواشناسی سینوپتیک دستجرد 83 کیلومتر بر ساعت ثبت شد و وزش بادهای شدید در اواسط شب در شهر قم به اوج رسید که هوای قم را طوفانی گرد و غباری کرد و موجب پاره شدن برخی از بنرهای نصب شده در شهر، شکسته شدن برخی از درختچه ها و درخت هایی با تنه ضعیف و قطعی برق در برخی از مناطق شد.

در خیابان جمهوری قم نیز شکسته شدن یک درخت موجب مسدود شدن خیابان شد که با همراهی مردم و نیروهای خدماتی مسیر خیابان مجدد باز شد.

  هواشناسی استان قم با صدور اطلاعیه ای نسبت به تندباد و طوفان برای روز چهارشنبه در استان قم و رگبار و رعدوبرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای قم بارانی و طوفانی شد +فیلم

هوای قم بارانی و طوفانی شد +فیلم