مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-02سياسي

اظهارات رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه درباره آزادی های مشروع


رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: فساد زدایی منتهی به ایجاد امنیت روانی در راستای دفاع از آزادی های مشروع و استیفای حقوق عامه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه که به عنوان مهمان ویژه و سخنران در دومین همایش سراسری هفته وحدت، مرکز وکلا، در استان آذربایجان غربی حضور داشت با اشاره به ضرورت اهمیت حفظ وحدت بین امت محمد (ص) اظهار کرد: همواره دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه در بین امت اسلام بوده و هستند و نمی خواهند این اتحاد و اتفاق شکل بگیرد، چرا که خوب می دانند تمام پیشرفت های دنیای اسلام و مقابله در برابر دنیای کفر و نفاق در گرو همین اتحاد و همبستگی است.

وی با بیان این مطلب که امروز به برکت هفته وحدت در سرتاسر دنیا به ویژه در پهنه گسترده جمهوری اسلامی این وفاق و همدلی در ذیل پرچم ولایت فقیه به خوبی شکل گرفته و این وحدت و انسجام برای امت اسلام در سرتاسر جهان ناگسستنی است، گفت: حضور ادیان و مذاهب مختلف در کنار یکدیگر تجلی با شکوه وحدت است که جزو تفاخر اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با تجلیل از شهدای والامقام دفاع مقدس به ویژه 12000 شهید این استان افزود: در دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس حضور رزمندگان از اهل تسنن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه درباره آزادی های مشروع

اظهارات رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه درباره آزادی های مشروع